1.500’den fazla B2B görüşmenin yapılacağı konferansın iç pazara 150 milyon dolar, ihracata 250 milyon dolar ek ciro sağlaması hedefleniyor. Bu katkı ile 20 yeni fabrika açmak ve toplamda 8 bin kişiye istihdam sağlamak mümkün olacak.
TGSD Yönetim Kurulu Başkanı Hadi Karasu, hazır giyim sektörünün 5 yıllık stratejisinin sıcak temas, markalaşma ve sürdürülebilirlik olduğunu açıklayarak, bu üç başlığın birbirini tamamlayan süreçler olduğunu söyledi. Karasu, ‘Sıcak Temas’ stratejisi kapsamında Hollanda, Almanya, İngiltere, İtalya, Fransa gibi hedef ülkeler ve gruplarla ilişkilerini güçlendirmek için girişimlere başladıklarını dile getirerek, stratejinin ikinci sacayağı olan markalaşma konusunda bilgiler verdi. Karasu, “Markalaşma için bilgi üreten, üyelerine ve sektöre yol gösterici bir kurum olarak, markalaşma yolunda olan tüm hazır giyim üreticilerinin yararlanacağı bir Mentoring projesi geliştirdik” dedi.