Kırıkhan’da yollarda oluşan su patlaklarına HATSU’nun anında müdahele etmemesi halkın şikayetlerine neden oluyor. 185 Su arızaya ise yapılan ihbarlar 3 gün geçmesine karşın sonuçlanmıyor.
Gazetemize yapılan şikayetlerde, patlak su borularına ait arıza kaydı oluşturulmasına rağmen müdahale edilmediği söylendi.
Arıza kaydı için aradığımız 185 nolu telefon hattındaki çalışanlara, neden patlaklara müdahale edilmediğini sorduğumuzda Kepçenin bozuk olduğunu ve bu nedenle arızalara anında müdahalenin yapılmadığını belirtiyorlar.
Vatandaşlarz “ HATSU’nun sahip olduğu kepçe sadece 1 adetmi merak ediyoruz.
Ayrıca biz insanların en temel ihtiyacı olan suyumuzun böyle bir kepçe bozuk diye boşa akıltılması ne kadar doğru. Yada çok bol suyumuz varsa böyle boşa akıtılınca bizlere bir zararı yoksa neden gün içinde su kesintileri oluyor. Bunları sormaktan kendimizi alamıyoruz.
HATSU’sunun göre
vini layıkıyla yerine getirmesini istiyoruz. Diğer önem derecesi az olan çalışmalarındansa öncelikli olarak boşa akan sularımızın en kısa zamanda çözüme kavuşması için lütfen Belediyenin diğer çalışmalarında kullandığınız kepçeleri bu tarafa kaydırmanızı öneririz. Eğer sorun gerçekten kepçeyse tabi. Fakat başka bir sorun varsa açıklama yapılmasını bekliyoruz.
En kısa zamanda bu soruna öncelik verilmesini istiyoruz.”dediler. Vatandaşlar Mimar Sinan Mahallesi 708.sokakta oluşan su patlağına 3 gün geçmesine karşın halen müdahale yapılmadığını da dile getirdiler.
( Haber : Aynur Yürük)