Hatay Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (HATSU), içme suyu isale hatlarında ve abone şebekelerinde oluşan sorunları gidermek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.
Eski içme suyu hatlarının oluşturduğu su kaybını ve arızaların önüne geçmek amacıyla Hatay genelinde başlatılan kapsamlı revize çalışmalarını sürdüren Genel Müdürlük, vatandaşların ALO 185 HATSU Çağrı Merkezine yaptığı bildirimler ile hizmet çıtasının şekillendiğini ve herhangi bir sorun ile karşılaşılması durumunda “185” HATSU arıza telefon numarasının aranması gerektiğini hatırlattı.
Yapılan kapsamlı çalışmalar neticesinde Belen ilçesine bağlı Kıcı Mahallesi’nden gelen şikâyetler üzerine harekete geçen HATSU ekipleri, Çirkinler Mevkiinde bulunan isale hattında sürekli oluşan arızaları gidermek amacıyla 110’luk polietilen borular ile 100 metrelik yeni içme suyu hattı döşedi.
“Kıcı’da 50 Yıl Su Sorunu Olmayacak”
Kıcı Mahallesi’nde yapılan özverili çalışmaları “HATSU Muhtarı Sesi” mikrofonlarına değerlendiren Belen Kıcı Mahalle Muhtarı Ahmet Soysal, “bugüne kadar Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş’ın bize verdiği destekten dolayı çok teşekkür ediyoruz. Sonuna kadar Lütfü Savaş’ın yanındayız. Ben çocuktum Kıcı susuzdu şuan benim torunumda susuz kalmayacak. HATSU arızalara zamanında müdahale ediyor. En kısa zamanda yapmaya çalışıyor. Şuan görüyorsunuz Kıcı’nın şuanda tadilatını yaparken onuda yapacağız inşallah. Şimdiye kadar yapılan çalışmalar sayesinde Kıcı’da 50 yıl su sorunu olmayacak. HATSU ekibine yaptığı çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum. Mehmet Çaparali’ye de teşekkür ediyorum. Kıcı mahalle sakinleri, susuzluğu giderdiği için Büyükşehir ve HATSU ya çok çok teşekkür ediyor. Çünkü Kıcı da kadınlar büyükşehir olmadan önce suyu sırtında taşıyordu ama şuan herkesin evinde 24 saat su var. Bu Kıcı halkı adına bulunmaz bir nimet.